Stožer civilne zaštite Istarske županije objavljuje odgovore na upite oko organizacije vjenčanja. Potrebno je voditi računa da se Odluka o nužnoj mjeri ograničavanja radnog vremena ugostiteljskih objekata iz kategorije Barovi uskladi s vremenom održavanja svadbenih svečanosti.
Kod vjenčanja, odnosno svadbenih svečanosti, potrebno je voditi računa o:
- Potrebi ograničavanja broja uzvanika na ispod 100 osoba, odnosno prema kvadraturi prostora i manje
- Udaljenost između stolova svadbene svečanosti potrebno je da bude najmanje 1,5 m
- na plesnom podiju nije dozvoljen ples
- svo osoblje od organizatora, fotografa i ostalih, do poslužitelja hrane i pića moraju imati zaštitne maske
- nema samoposluživanja hrane i pića, isključivo posluživanje
- potrebno je voditi računa o pojačanoj higijeni prostora i osobnoj higijeni, te na označenim i vidljivim mjestima postaviti punktove za dezinfekciju ruku
- svadbenoj svečanosti mogu pristupiti isključivo posve zdrave osobe
- potrebno je voditi evidenciju svih nazočnih, gostiju i osoblja, s kontakt informacijama
- pri dolasku na svečanost potrebno je osoblju i uzvanicima mjeriti tjelesnu temperaturu, ako netko ima povišenu temperaturu ne može sudjelovati na svečanosti
- glazbeni izvođači, grupa/bend, harmonika, roženice i ostalo trebaju biti udaljeni od uzvanika 4 metra
Nastavno na nekoliko upita koje smo dobili, želimo Vas izvijestiti da pod uvjetom da su zadovoljene sve protuepidemiološke mjere, lokalni Stožer civilne zaštite može svojom odlukom produljit radno vrijeme objekta u kojem se održava svadbena svečanost.
STOŽER CIVILNE ZAŠTITE ISTARSKE ŽUPANIJE