Kategorija
Općina Medulin
Centar 223
52203 Medulin
HRVATSKA
Kontakt telefon

052 385 650

Kontakt mail

opcina@medulin.hr

  • Početna
  • novosti
  • Odarbana novost
U Općini Medulin održan koordinacijski sastanak s ugostiteljima i trgovcima koji obavljaju djelatnost na Osipovici u Medulinu
17.06.2021.

Dana 16. lipnja 2021. godine u Općini Medulin održan je koordinacijski sastanak između načelnika Općine Medulin Ivana Kirca, stručnih službi Općine Medulin, načelnika Policijske postaje Pula Vjekoslava Vukšića, predstavnika Državnog inspektorata Lovorke Tomičić, predstavnika Lučke kapetanije Pula Zdenka Mihaljevića, predstavnika Turističke inspekcije Mladena Tomilovića, direktora Turističke zajednice Općine Medulin Enca Crnoborija, predstavnika Med Eko servisa d.o.o. Klaudija Križanca, direktora Buže d.o.o. Aleksandera Vojaka, direktora Crnog vjetra d.o.o. Aleksandra Hinića s ugostiteljima i trgovcima koji svoju djelatnost obavljaju na Osipovici.

Cilj sastanka bio je uspostava komunalnog reda, suradnje i kvalitetnog rada na području najfrekventnije šetnice u općini Medulin, Osipovice.

Načelnik Općine Medulin Ivan Kirac pozdravio je sve prisutne te je istaknuo zadovoljstvo zbog velikog odaziva. Naveo je kako je usprkos epidemiji uzrokovanoj virusom Covid – 19, trenutna situacija na području općine Medulin u odnosu na druga područja, zadovoljavajuća.

Nakon uvodnog predstavljanja svih predstavnika institucija te njihovih ovlaštenja u nadzoru rada, otvorena je rasprava između svih sudionika te su se kao najčešćim pokazali problemi nepropisnog odlaganja otpada, nepropisnog izlaganja proizvoda, neugodnog „povlačenja gostiju za rukav“, brza vožnja po glavnoj prometnici uz samu šetnicu, prekomjerna razine buke te visoka cijena najma korištenih paviljona i terasa.

Direktor Turističke zajednice Enco Crnobori zahvalio se svim ugostiteljima i trgovcima na uloženom trudu kako bi se tekuća sezona, koja je u mnogočemu specifična, provela na najbolji mogući način. Naveo je kako se prema trenutnim najavama očekuje ostvarenje oko 70% u odnosu na 2019. godinu te izrazio nadu da će se takav trend nastaviti i tijekom srpnja, kolovoza i rujna, a što će uvelike ovisiti o epidemiološkoj situaciji.

Pročelnik Upravnog odjela za komunalnu izgradnju i održavanje Goran Peruško, pozdravio je sve prisutne te je napomenuo da je trenutna situacija u vidu poštivanja komunalnog reda zadovoljavajuća, međutim da se zbog neodgovornih pojedinaca ruši cjelokupna slika destinacije Medulin koje će, na traženje prisutnih, za posljedicu imati pojačani nadzor i kažnjavanje. Poziva sve prisutne da svojim angažmanom i savjesnim poslovanjem, u vidu odlaganja otpada i prodaji robe široke potrošnje, postupaju kao partneri Općine Medulin, a sve u cilju podizanja imidža općine Medulin kao jedne od najpoželjnijih turističkih destinacija.

v.d. Pročelnika Upravnog odjela za opće poslove i društvene djelatnosti Marko Cukon pozdravio je sve prisutne te istaknuo da je unatoč neizvjesnoj turističkoj sezoni, Općina Medulin u sklopu svojih proračunskih mogućnosti osigurala da se cijena korištenja javnih površina i pomorskog dobra te opreme u vlasništvu Općine Medulin, tijekom 2021. godine umanji za 30% čime pokazuje svoju aktivnu ulogu u prevladavanju poteškoća u trenutnoj turističkoj sezoni.

Nakon svega iznijetog svi sudionici koordinacijskog sastanka jednoglasni su u stavu kako će sve strane trebati uložiti dodatni napor u cilju uspostave komunalnog reda, suradnje i kvalitetnog rada na području općine Medulin, kako bi domicilnom stanovništvu, a i gostima, u ovom specifičnom razdoblju uzrokovanom virusom COVID-19, našu destinaciju učinili najpoželjnijim mjestom za šetnju, zabavu i konzumaciju ponuđenih proizvoda i usluga te pružili nezaboravan dolazak i boravak u općini Medulin.

OPĆINA MEDULIN

foto/ Mario Rosanda

Prelistajte MEDinfo
glasnik Općine Medulin
accessibility close
Alati pristupačnosti
text_increase Veliki tekst check
format_letter_spacing_wide Razmak slova check
contrast Invertiraj boju check
format_color_reset Crno-bijelo check
line_weight Razmak redova check